Helgen..

Fredag så tränade jag för första gången i höst.. Gick på Power afro dance.. Det var aerobic inspirerat från Afrika med trummor.. Det var kul, har fått träningsverk av det oxå.. Lugn kväll me film och mys i soffan..

Lördag blev det att stiga upp ganska tidigt, tog mig en promenad på en timme.. Sen försökte jag väcka Anders, göra iordning oss och klockan tio hämtade P och S oss.. Vi åkte till Karlstad för att gå på BRR-tävling. Det var Rock, boggie woggie, lindy´hop, dubbelbugg och Bugg klass A och B. Det var en GPtävling.. Vi tittade på Boggie woggien innan vi for och åt.. Efter det så fortsatte vi se tävlingar och P och S tävlade.. De var så bra och jag var såå stolt över att känna dem.. Tyvärr åkte de ut i första omgång, men de blev 18 av 35, så de var nöjda.. A.S kom 7:a och det var också kul att se.. När tävlingarna var slut vid tio så åkte vi hem.. Jag sov nästan hela vägen.. Vi kom hem säkert vid halv ett tiden..

Söndag var en slö och deppdag.. Inget gick min väg, så jag bestämde mig för att inte dansa på kvällen i Cupolen.. Fick ett mycket trevligt samtal, som gjorde att jag kände mig gladare.. (Tack P! Det var väldigt kul att få prata med dig). Så när vi lagt på så fick jag energi att sy en klänning.. Blev inte riktigt som jag tänkt, men blev ganska bra iaf..
Top Gun och popcorn på kvällen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback