Adventsfint..

Jag har sedan förra helgen när jag gjorde adventsfint i vardagsrummet inte känt mig helnöjd.. Men jag kom på att det troligen var pga vår stora tygtavla som är svart i grunden med massa färglada rosor på.. Men nu har jag bytt tyg, sytt fast snöstjärnor på, bytt kuddar och duk.. Jag har även köpt världens finaste gran!!
Den är från Hemtex och kostar 299kr.. Kändes lite mycket. Men nu när jag bestämde mig så är jag sååå nöjd!! Nu känns det jättebra i vardagsrummet..

Börjar tolv idag.. Har fixat lite i lägenheten och snart ska jag iväg för att ordna med lite saker innan jobbet.. Det blir lucia/julfest ikväll på Universitetet.. Vi är några från lindygruppen som ska gå.. Anders ska på sitt andra julbord på två dagar nu så då kan jag smita iväg för lite dans..

Här kommer bilder, de är lite dåliga men men.. Man tager vad man haver..






Den är så himla fin.. Den ser väldigt riktig ut och har små kottar.. I LOVE IT!!!!

Kommentarer
Postat av: Moster

det blev JÄTTE FINT snyggt med den röda tavlan och snöstjärnorna. Det är ju du.

Funderar på förlovnings gåva har du förslag Det underlättat om man vet <3

2009-12-06 @ 11:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback