Förlovning!



I lördags förlovade jag och Anders oss..

Jag har varit lite anti förlovning då jag vill att förlovningen skall vara ett steg mot giftemål och jag har tidigare inte känt mig redo för det.. Nu börjar jag känna att det inte känns så långt borta, även om vi fortfarande pratar några år.. Max 5, har jag sagt.. Jag hoppas på tidigare.. Det kändes som ett naturligt steg efter att ha varit tillsammans i mer än 7,5 år.. Men nej vi väntar inte tillökning..

Vi bytte ringar i lördagseftermiddag och gick sedan på Afrodite, en grekiskrestaurang och åt middag.. Efter middagen överraskade vi S och P genom att ha ringar på vänsterringfinger när vi skulle se Dansbandskampen..
Bilden som är ovan fick även familj och vänner och det var tydligen många som inte var helt säker på vad bilden betydde.. ;)

Ringarna är i titan..

Kommentarer
Postat av: Starhopper

Inte så konstigt när det bara är en bild och ingen text alls! =)

Postat av: mamman

Jag har ju fått en bild på en ring och trodde då att ni var förlovade MEN..det var ringen du gjort :) PÖSS mamman

2009-12-10 @ 21:26:46
Postat av: Linja

Jag tyckte det var självklart, men d kanske det inte var..

Mamman: hade helt glömt bort det fotot me ring.. ;) Men nu var det ju två ringar.. =)

2009-12-11 @ 10:32:51
URL: http://linja.blogg.se/
Postat av: ulls

Instämmer på din mors inlägg ;) KRAM

2009-12-12 @ 00:36:53
URL: http://ullisbee.blogg.se/
Postat av: Fia

Jag fattade då direkt! De andra måste ju vara lite tröga... :)

2009-12-12 @ 14:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback