Ovisshet.

Jag vet inte om jag får stanna kvar på jobbet.. Och det är skitjobbigt..
Jag har blivit ombedd att komma till butikschefen om det är något som jag vill prata om och det har jag gjort.. Och vad får jag för det?
En osäkerhet om jag passar in i gruppen..

Mer info får ni inte just nu.. Det är för jobbigt att prata eller tänka på det..

Jag har gått i ovisshet sen i måndags och det har varit en *piip* vecka.. Jag har mindre ork, mindre aptit än jag brukar och mår allmänt skit..

Jag hoppas att jag får veta innan fredag då vi åker hem..

Kommentarer
Postat av: Starhopper

Vad jobbigt! Hoppas att det löser sig!

kram

Postat av: Anonym

KRAM, kom hem!

2009-12-14 @ 19:05:18
URL: http://ullisbee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback