Buckla på jack n Jill..

Idag hade vi Jack n Jill tävling, knytis och lite dans efteråt..
Jack n Jill är är en tävling där man blir lottad ihop med någon och om det paret går vidare blir man omlottad igen i nästa omgång.. Jag fick vänta till sist innan jag blev lottad med en ung kille.. Även om det är en plojtävling så blev jag nervös när jag skulle börja dansa.. Vi gick vidare till nästa omgång och då blev jag lottad med A som är en av de grymmaste dansarna i klubben.. Även då blev jag nervös och då sa han; men Lina, det är ju bara jag, nu ska vi ha kul!
Det var lite mindre nervöst och kul.. Och vi gick till final..

Jag blev lottad med en kille jag inte dansat så mycket med, men tyvärr inte trodde att vi skulle ha någon chans på pallen.. Så jag slappnade av och var inte alls nervös och både långsamma och snabba rundan gick jätte bra.. Det var ju inte sämre att det var Splish splash med Shake.. Till slut kom vi trea och det kändes väldigt kul, för det kändes som att vi dansade bra och hade kul..

Efteråt var det middag och dans till bandspelare..

Nu är det mys i soffan med pojken innan det är sovdags..

Kommentarer
Postat av: Starhopper

Vad kul! =) kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback