Hemlängtan..

Jag har hemlängtan.. Till Lule..
Jag saknar att inte kunna träffa mina föräldrar när jag vill och bara veta att de finns i närheten.. Mina kompisar som bor kvar.. Men även de tjejer som tillhör "lulegänget".. Jag vet att vi blivit stora nu och fått andra intressen och nya hemorter.. Men när jag är med dem så kan jag bara vara mig själv och de "kan" mig.. De kan min historia och jag kan deras..
Jag saknar även Fia.. Även om hon har flyttat från Lule så är det närmare till Vännäs från Lule än till Linköping..

Jag lyssnar på julmusik och försöker piffa upp lägenheten lite.. Då blir jag lite sentimental och får hemlängtan.. Just nu är det Peter Jöback med; Jag kommer hem igen till jul..

Anders är och spelar fotbollscup så då är jag ensam och det kanske spär på hemlängtan lite mer..

Ska försöka rycka upp mig.. Ha en mysig helg!!

Kommentarer
Postat av: ulls

Snart är vi ju tillsammans igen!!KRAM

Postat av: Anonym

2009-11-30 @ 11:28:37
Postat av: Moster

Hej Lina vi längtar efter er oxå

Kram kram kram

2009-11-30 @ 11:30:02
Postat av: mamman

Jag säger bara puss<3 kram lööööv jo

2009-12-04 @ 22:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback