Ledig dag..

Idag har jag en ledig dag.. Det var lite osäkert om jag kanske behövde jobba, men det löste sig ändå... Svininfluensan börjar härja i närheten av mig och jag börjar bli lite orolig.. Egentligen inte för min egen del, men för familjemedlemmar som inte kan ta sprutan av olika anledningar.. Så jag ska försöka ta sprutan så fort som möjligt så att det hinner börja verka innan vi åker hem..

Har ätit lunch med S och S idag.. Det känns så tråkigt att vi har så svårt att hitta en dag i veckan som passar alla för lunch.. Men idag fick vi till det iaf..

Nu är det smyckestillverkning då jag har en beställning..

DM-möte ikväll..

Kommentarer
Postat av: Starhopper

Just ja, glömde ju svara på SMSet. Får se om jag minns frågorna... har hål i öronen och använder örhängen. Halsband eller örhängen? Vet inte, har alltid samma på mig... Kanske halsband.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback