Vars finns kökshanddukarna?

Vi har bott i samma lägenhet 2,5 år och Anders vet fortfarande inte vars vi har våra kökshanddukar.. Vilket jag tolkar som att det bara är jag som byter dem..

Jag har jobbat idag.. Tokmycket att göra var det.. De flesta har insett att det är första advent nästa helg.. 
När jag kom hem från jobbet storstädade Anders köket och jag hoppade in och hjälpte honom.. Jag gick igenom våra hörnskåp och hittade saker som jag inte ens visste att jag hade (typ glöggkupa, som jag tänkte köpa igår, men ville vänta)..

När Anders skulle plocka fram nya kökshanddukar frågade han vars de fanns.. Då var mitt svar; Du får väl leta!
(nog borde han väl ha lite koll iaf..)

Nu sitter jag i ett nystädat kök.. Badrummet tog vi förra helgen.. Tre rum kvar.. Har tänkt hinna dem innan nästa helg.. Vi får väl se om d hinns..

Kommentarer
Postat av: Moster

Det låter bra att du hittat glöggkupan. Helt underbart att du skriver Vars

2009-11-21 @ 19:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback