DM

I helgen hade vi DM i Borensberg.. Jag var utsmyckningsansvarig och hade ansvar för hur lokalen såg ut.. Jag hade fixat blomsponsring och sytt lite dukar och grejer att smycka med.. Anders ska ladda ut bilderna från kameran så ska jag lägga ut några.. Jag kände att det var viktigt att det såg bra ut och eftersom jag inte har varit på så många tävlingar så var jag lite nervös.. Och lite mer petig och pedant än vad jag brukar vara..
Det fick jag även höra udner fredagskvällen.. =)
Lördagen gick bra och jag var funktionär och hjälpte till under dagen.. Jag blev dock lite sugen på tävla, så jag ska försöka göra någon amatörtävling nästa tillfälle som ges..
Hela DM gick jättebra förutom ett blommarangemang som föll i backen.. Men vi blev inte skyldiga blommaffären något så det var bra..

På lördagskvällen träffades vi några av funktionärerna för middag och efter det fortsatte vi för lite mer dricka..  Det var en jätte trevlig kväll med goda vänner och mat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback