Svårt att blogga..

Jag har jättesvårt att blogga nu för tiden.. Jag har massor i huvudet som jag skulle kunna skriva men inget kommer in i bloggen.. Det är som att jag inte riktigt orkar ta mig in till bloggen, även om jag sitter mycket vid datorn..

Jag har iaf 3 arbetsdagar kvar på AH:s.. måndag, onsdag och torsdag nästa vecka.. Det känns både skönt och väldigt trist.. Det sköna är att det är otroligt jobbigt psykiskt att vara på ett ställe där man inte är önskad av butikschef och de högre cheferna för att jag inte passar in i gruppen.. (?)
Det som blir så konstigt är att de i "gruppen" jag jobbar med säger till mitt ansikte att det funkar så bra att jobba tillsammans nu.. Så det känns otroligt konstigt..
Olustigt är också ett ord i sammanhanget.. Alla vet att jag ska sluta, men ingen vågar säga ngt om det.. Det är som att de leker struts (sätter huvudet i sanden tills allt är bra) och kommer från sanden när jag har slutat för då behöver de inte bry sig om mig..
Det tråkiga är att jag verkligen tycker om arbetsplatsen, arbetsuppgifterna, kunderna, tygerna och allt vi säljer.. Det är något som jag kommer att sakna.. Det lite stressiga men ändå få hjälpa kunden så att de blir nöjd..

Nu måste jag komma fram till vad som händer i framtiden.. Jag har små tankar men vet inte om de är genomförbara.. To be continued.. :)


Kommentarer
Postat av: Moster

Kram kram och Välkommen hem

2010-01-22 @ 13:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback