Utflyttningsfest ikväll!!

Anders har jobbat en vecka på Moderna försäkringar nu.. Eller de har haft intro denna vecka och nästa vecka sätter det igång på allvar..
Om 1 1/5 timme kommer han till Linköping!!!! Men han åker 27 timmar efter att han har kommit.. Vi ska ha flyttfest ikväll för kompisar och det ville han gärna vara med på.. Så jag har städat i lägenheten och försökt se till att det mesta är gjort när han kommer, så vi hinner träffas mer än att springa som yra höns i lägenheten för att få den klar.. Vi har ju lite snittar mm som ska göras också.. Jag måste komma ihåg att köpa vattenfast mascara till ikväll.. Har en känsla att några tårar kommer att fällas..

Packningen.. jaa.. Jag vill ju gärna att det ska se ut som en "lägenhet" ikväll och inte som ett "flyttkartongsberg", så jag har packat lite skåp och så som inte är synliga.. Imorgon då är det bara att sätta igång och packa ordentligt.. Pappa kommer på fredag.. På lördag flyttar vi..





Jag och Anders har varit förlovade i 6 månader idag!!!

Jag älskar dig Anders!

Kommentarer
Postat av: Mor-mor

ÅÅååååååå vilken fin bild ...........KRAM till er båda

2010-06-12 @ 14:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback