Gräsänka..

*Suck*
Anders har varit borta sen i fredags och jag har redan svårt att vara ensam.. Jag trodde inte att jag skulle ha svårt att vara ensam, men det är inte min starka sida..
Det kändes redan på fredag em, då jag kände mig orolig och ensam.. Så jag åkte till Harrys, där LBRR hade prova på-bugg. Så jag var med och hjälpte till.. Senare spelade Wahlströms.. Så det blev dans både styrdans och lite disco och även någon cider..

Lördag sov jag ganska länge.. Jag pratade med mamma i telefonen och hon fick  mig att inse att jag måste ta tag i packningen redan nu, även om jag gärna skulle vilja vänta.. Jag hann även göra lite äppelchips.. =)
Lördagskvällen bestod av Schlagerfest hos S:s kompis.. Vi fick alla skriva vem vi ville skulle vinna och vem vi trodde skulle vinna.. Jag tippade att Tyskland skulle vinna.. Danmark ville jag, eller egentligen båda.. Men det blev bra till slut.. Utgång på Harrys/Sliver även denna kväll..

Idag har jag packat tre lådor!!! *yeay* Har börjat packa i syrummet.. Just nu så packar jag i olika delar i lägenheten.. Så det är nog bra att jag har två veckor på mig att packa.. Lägenheten är i väldig oordning..

Till sist.. Vi fick inte lägenheten på lövskatan som vi ville ha.. Jag känner mig lite deppad.. Det var en väldigt fin lägenhet.. Men men.. Nu får vi hoppas att något annat dyker upp..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback