Lule here we come!

Nu har det hänt en himla massa grejer..

Anders har flyttat till Lule. Han fick jobb som blev klart i veckan och börjar 1 juni. På Skanska var de så schysta så han fick gå på en gång.. Så nu börjar han jobba på Moderna försäkringari Lule..
I helgen ska han på någon grej med Skanska och åker imorgon när det är slut upp till Lule..
Så nu är jag gräsänka en vecka.. Nästa helg kommer han hit för då har vi utflyttningsfest där våra vänner kommer och festar med oss en sista gång innan vi flyttar..

Flyttlasset går 12:e juni.. Måtte jag hinna packa allt.. Jag som är en obotlig tidsoptimist.. Jag vill helst lämna så mycket grejer kvar som möjligt, bara för att jag bor kvar, och sen får jag säkert panik när allt måste va klart och det inte är det..

JaJa.. det problemet får jag ta om en vecka.. =)

Lägenhet.. jaa.. det vet vi inte riktigt än.. Vi får se om vi får en lägenhet som Anders föräldrar har tittat på.. Annars så löser det sig förr eller senare..

Jag har fått en telefonintervju för en Butikschefs utbilldning i Lule.. Men den är inte förrän 9:e juni..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback