Osäker framtid..



Nu är det massa saker som händer i mitt liv... Vissa saker är väldigt osäkra och andra mer säkra..
Vi har sagt upp lägenheten.. Flyttlasset kommer att gå innan midsommar.. Och vars bär det då? Ja, lite av grejerna blir kvar i Linköping och det mesta flyttar upp till Lule..
Jag har fått sommarjobb i Boden och kommer att bo hos mina föräldrar.. Anders kommer att söka lägenhet i Linköping.. Nej vi har inte gjort slut..
Vi har bara börjat med våra planer att flytta tillbaka till Lule.. Även om vi hade velat flytta samtidigt, så var det inte meningen att vi skulle det.. Så vi får bo särbos ett tag och sen så löser vi det.. Jag har sökt jobb och skola, så jag hoppas att det finns en mening för mig med med denna flytt..

Det som känns mest jobbigt är att lämna alla vänner i Linköping, och all underbar dans.. Jag är verkligen med i den BÄSTA dansklubb man kan vara.. Alla människor där är så himla härliga.. Jag blir så himla glad av att höra att folk tycker det är tråkigt att jag ska flytta från Linköping..

Det känns lite både och att flytta.. Mitt hjärta har delat på sig, och halva finns i Lule och andra halvan finns i Linköping.. Men det finns helt underbara människor i Lule, som det ska bli så himla skönt att bo i närheten av också.. Och om jag/vi kommer fram till att det inte var det bästa beslutet så är det ju bara att flytta tillbaka eller hur?? =)


Kommentarer
Postat av: Starhopper

Javisst, det går alltid att ändra sig! =)

kram

Postat av: Fia

Flytta tillbaka! Är du inte riktigt klok!?! Den tanken kommer du aldrig att få! :) Tänk på Joel, nu blir det ju mycket närmare till vårt lilla charmtroll.

2010-05-28 @ 22:19:49
Postat av: Linja

Fia: Det är klart att det är stor fördel att få vara närmare Joel.. och dig.. ;)

2010-05-30 @ 21:57:16
URL: http://linja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback